Ir jautājumi,
ir atbildes!

Labprāt sniegsim atbildes, uz visbiežāk uzdotajiem jautājumiem – atbildes vari izlasīt tepat.

Lietošanas noteikumi

Kā veikt pirkumu?

1. Solis – Izvēlieties preci.

Kad tas izdarīts, spiediet Pievienot Grozam, kas to automātiski pievienos Jūsu iepirkuma grozam.

2. solis – Noformējiet pasūtījumu.

Dodieties uz sadaļu “Iepirkumu grozs”, rūpīgi izlasiet visu informāciju par sevis izvēlēto preci un aizpildiet obligātos laukus, kā arī pārskatiet izvēlētās preces un to daudzumu.

3. solis – Turpiniet uz apmaksu

Spiediet Turpināt noformēt pirkumu. Atvērsies Omniva Checkout pirkuma apmaksas logs, kurā Jums jāievada nepieciešamie dati, lai varam ar Jums sazināties, saistībā ar veikto pirkumu, izsūtīt pirkumu apstiprinošu rēķinu. Ja Jūs apmierina veiktais pasūtījums, izvēlies vienu no metodēm, kā apmaksāt savu pirkumu un spiediet SAMAKSĀT

Piegādes noteikumi

Veicam piegādi ar Omniva kurjeru vai uz Omniva pkomātiem Latvijā, Lietuvā un Igaunijā.

Preci iespējams saņemt ar piegādi:

  • Omniva pakomātā – 4 EUR (skatīt pakomātu karti)
  • ar Omniva kurjeru uz norādīto adresi – 5 EUR
  • ar kurjeru Igaunijā un Lietuvā – 7 EUR

Standarta piegāde tiek veikta 5 darba dienu laikā no apmaksas brīža.
Maksimālais piegādes laiks ir 10 darba dienas. Par standarta piegādes kavēšanos pircējs tiek informēts, individuāli sazinoties pa telefonu vai uz norādīto e-pastu.

Norēķinu valūta

Norēķinu valūta vietnē bronte.lv ir eiro (EUR)

Apmaksas kārtība

Jūsu ērtībai piedāvājam veikt apmaksu ar bankas karti vai bankas pārskaitījumu. Izvēloties šo apmaksas veidu, varat savu pasūtījumu apmaksāt uzreiz un preci saņemt ar kurjeru vai pakomātā sev izdevīgā laikā!

Apmaksa ar bankas karti ir iespējama tikai tajā gadījumā, ja banka, kura Jums ir izsniegusi doto karti, piedalās programmā drošo pirkumu veikšanai internetā (MasterCard SecureCode vai Verified by Visa). Pēc bankas kartes datu ievadīšanas Jūs varat tikt nosūtīti uz Jūsu bankas lapu drošības koda ievadīšanai, kas nepieciešams lai pārbaudītu Jūsu personas datus. Ja maksājums netiks apstiprināts, lūgums sazināties ar Jūsu banku, kura Jums ir izsniegusi maksājuma karti vai arī izvēlieties citu maksājuma veidu.

Preces atgriešanas noteikumi

Gadījumi, kuros iespējams atgriezt saņemto preci:

  • Interneta veikalā iegādātas preces var atgriezt 14 dienu laikā bez pamatojuma, saskaņā ar Latvijas Republikas likumdošanu.

Ja prece ir ar defektu, tā jāatgriež atpakaļ 10 darba dienu laikā no saņemšanas brīža. Ja radusies šāda situācija, lūdzu sazināties ar mums, lai vienotos par preces atgriešanas iespējām, rakstot info@bronte.lv vai zvanot +371 26598368.

Prece, kuru vēlaties atgriezt jāievieto atpakaļ saņemtajā iepakojumā un jānosūta atpakaļ, iepriekš abpusēji vienojoties kādā veidā, lai tas būtu pēc iespējas ērtāk klientam.

Pēc klienta vēlmēm, par preci ar defektu, atgriežam naudu 5 darba dienu laikā, pārskaitot to uz klienta norādītu bankas kontu vai arī piegādājam jaunu preci.

Personas datu drošība

Visa informācija, kas skar personu datus un nepieciešama preču iegādei, tiks apstrādāta saskaņā ar Fizisko personu datu apstrādes likumu un tie tiks izmantoti tikai un vienīgi preču iegādei.

Pārdevējs apzinās un ievēros visus drošības pasākumus, kas saistīti ar karšu datu pārsūtīšanu un pircēja kartes dati netiks glabāti. Vairāk informācijas par Privātuma poitiku lasi šeit.

Ja vēl nav atrasta īstā atbilde,
droši uzdod jautājumu man!